I. Przedszkole:
- zapewnia dzieciom edukację, wychowanie do wartości oraz opiekę zgodnie z zadaniami wychowania przedszkolnego
- zapewnia opiekę i realizuje kształcenie dla dzieci z orzeczeniami o potrzebie kształcenia specjalnego
- dostosowuje dietę do indywidualnych potrzeb dziecka, na podstawie zaświadczenia o alergii pokarmowej
- posiada zespół specjalistów, który na podstawie opinii o potrzebie wczesnego wspomagania prowadzi indywidualną terapię z dzieckiem
- zapewnia indywidualną i grupową opiekę specjalistyczną: psychologa, logopedy, pedagoga specjalnego oraz rehabilitanta
- zapewnia dzieciom poczucie bezpieczeństwa, tworzy przyjazną, ciepłą atmosferę
- ściśle współpracuje z rodzicami i środowiskiem lokalnym
II. Przedszkole posiada:
- nowoczesną infrastrukturę – budynek spełnia normy europejskie
- doskonałą lokalizację i wygodny dojazd – znajduje się w strefie podmiejskiej
- 3 place zabaw z nowoczesnym wyposażeniem
- własną „domową” kuchnię, która zapewnia zróżnicowane, zdrowe jedzenie z uwzględnieniem świeżych owoców i warzyw przez cały rok
III. Przedszkole:
- stymuluje rozwój kreatywności dzieci poprzez nowoczesne metody pracy
- kształci postawy prozdrowotne i proekologiczne oraz wrażliwość na piękno przyrody
- 1 x w miesiącu organizuje ciekawą formę dla dzieci: wycieczkę, koncert, teatrzyk, warsztaty tematyczne …
- organizuje zajęcia dodatkowe: j. angielski, rytmikę, gimnastykę korekcyjną, robotykę, ceramikę, basen, taniec, grę na instrumencie klawiszowym – pianino, warsztaty kulinarne, szachy, taekwon-do.
- dba o harmonijny rozwój dziecka uwzględniając w pracy wychowawczo-dydaktycznej różnorodne metody i koncepcje pracy, między innymi: edukację matematyczną prof. E. Gruszczyk- Kolczyńskiej, Metodę Dobrego Startu Marty Bogdanowicz, metodę nauki czytania symultaniczno-sekwencyjną prof. J. Cieszyńskiej, ruch rozwijający W. Sherborne, gimnastykę ekspresyjną i rytmiczną (R. Labana, C. Orffa, A.M. Kniessów), pedagogikę zabawy wg Polskiego Stowarzyszenia Pedagogów KLANZA, aktywne słuchanie muzyki B. Strauss, kinezjologię edukacyjną P. Dennisona.