I. Przedszkole:

  • zapewnia dzieciom edukację, wychowanie do wartości oraz opiekę  zgodnie z zadaniami wychowania przedszkolnego
  • zapewnia opiekę i realizuje kształcenie dla dzieci z orzeczeniami o potrzebie  kształcenia  specjalnego
  • dostosowuje dietę do indywidualnych potrzeb dziecka, na podstawie zaświadczenia o alergii pokarmowej 
  • posiada zespół specjalistów, który na podstawie opinii o potrzebie wczesnego wspomagania prowadzi indywidualną terapię z dzieckiem
  • zapewnia indywidualną i grupową opiekę specjalistyczną: psychologa, logopedy, . pedagoga specjalnego oraz rehabilitanta
  • zapewnia dzieciom poczucie bezpieczeństwa, tworzy przyjazną, ciepłą atmosferę
  • ściśle współpracuje z rodzicami i środowiskiem lokalnym

II. Przedszkole posiada:

  • nowoczesną infrastrukturę – budynek spełnia normy europejskie
  • doskonałą lokalizację i wygodny dojazd – znajduje się w strefie podmiejskiej
  • 2 place zabaw z nowoczesnym wyposażeniem
  • własną „domową” kuchnię, która zapewnia zróżnicowane, zdrowe jedzenie z uwzględnieniem świeżych owoców i warzyw przez cały rok

III. Przedszkole:

  • stymuluje rozwój kreatywności dzieci poprzez nowoczesne metody pracy
  • kształci postawy prozdrowotne i proekologiczne oraz wrażliwość na piękno przyrody
  • 1 x w miesiącu organizuje ciekawą formę dla dzieci: wycieczkę, koncert, teatrzyk, warsztaty tematyczne …
  • organizuje zajęcia dodatkowe: j. angielski, rytmikę, gimnastykę korekcyjną, religię, robotykę, ceramikę, basen, taniec, grę na instrumencie klawiszowym oraz na gitarze, warsztaty kulinarne, szachy
  • dba o harmonijny rozwój dziecka uwzględniając w pracy wychowawczo-dydaktycznej różnorodne metody i koncepcje pracy, między innymi: edukację matematyczną prof. E. Gruszczyk- Kolczyńskiej, Metodę Dobrego Startu Marty Bogdanowicz, metodę nauki czytania symultaniczno-sekwencyjną prof. J. Cieszyńskiej, ruch rozwijający W. Sherborne, gimnastykę ekspresyjną i rytmiczną (R. Labana, C. Orffa, A.M. Kniessów), pedagogikę zabawy wg Polskiego Stowarzyszenia Pedagogów KLANZA, aktywne słuchanie muzyki B. Strauss, kinezjologię edukacyjną P. Dennisona.